میان این برهوت، این منم؛ من مبهوت

خاطرات خانوم معلمی که منم...

میان این برهوت، این منم؛ من مبهوت

خاطرات خانوم معلمی که منم...

هرچه میخواهی بکن اما "ریــاکــاری" مکن

می بخور منبر بسوزان ،مردم آزاری مکن ... 

 

 

+ مخاطب : 

حاج خانوم محترم نامحترم مدرسه 

که امروز با بی شرمی تمام ساعت کارم را کمتر حساب کرد 

و حقوقم از صفر به زیر صفر رسید  

و این درحالی بود که روز اول قرار بیشتری بسته بودیم 

و من .. من ساده 

روی کاغذ نیاورده بودم

حالا روی کاغذ؟ بیا برادری ات را ثابت کن... 

 

++ ناراحت نیستم حقوقم کم شده.اصلن روش حسابی نبوده 

ناراحتم که آدم بدها دارن نقش آدم خوب ها را بازی میکنن 

 ناراحتم که به صداقتم توهین شده

  

+++ شمام زمین میخوری حاج خانوم  ( از سری نفرین های پیرزنانه شیرازی)

 بـــــآزی بـه نــــوبــــت ..

نظرات 2 + ارسال نظر
طراح امضا 2 آذر 1392 ساعت 06:37 ب.ظ http://emzabazar.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز

وبلاگ خیلی خوبی داری

خوشحال میشم صاحب این وبلاگ به وب من بیاد و درباره

امضاهایی که طراحی کردم نظر بذاره.

اگه امضاها مورد پسندتون قرار گرفت میتونید

سه امضا اختصاصی به مبلغ پنجاه هزار تومان سفارش

دهید

ووووووووووووووووووو

یا پکیج صد امضای متفاوت رو که خودم طراحی کردم

فقط به مبلغ

10 هزار تومان خریداری کنید

اینم لینک خرید آنلاین

http://www.masbi.com/product.aspx?rgm=irantarh&p_id=8071


کافیه لینک رو در قسمت آدرس بار مرورگرتون کپی و بعد

اینتر رو بزنید تا وارد صفحه پرداخت آنلاین بشید.

امیدوارم از امضا ها خوشتون بیاد :-)))

قاموس 2 آذر 1392 ساعت 07:21 ب.ظ http://www.ghamus.blogfa.com/

دوست ادیبم ممنون بهم سر زدی در راستای فوش دادن به این حاج خانوم ذات خرابتون این شعرو تقدیمت میکنم:
ساقی و پیمانه رفت و ساغرم پیمان شکست
آتشی بر دفتر و بر منبر و بر هر چه هست


حالا ما نخواستیم صراحتا فوش بدیم
ممنون.واقعن : آتشی بر دفتر و بر منبر و بر هر چه هست...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.