میان این برهوت، این منم؛ من مبهوت

خاطرات خانوم معلمی که منم...

میان این برهوت، این منم؛ من مبهوت

خاطرات خانوم معلمی که منم...

ای خـــدا !!! گزینه غلط کردم را دقیقن کجای زندگی تعبیه کردی؟

 

 

+ ۲ واحد ناقابل خاقانی - دوره ارشد 

 

++ تعارف نیست ها ... شوخی هم نیست ... واقعن باید بخوانمشون (به تیتربالا مراجعه شود ) 

 

+++ بعد از  آمار افسردگی و اینا حرف میزنن

خوو بنده ایی که فقط 3 روز وقت دارم و ایــــــــن همه حجم کتاب میخوای پشتک واروو هم بزنم ؟؟؟ 

 

++++  آی خــــــــــــــــــــــــدا ...

روزهای خوبی که میگذرند و خاطره میشوند !

روزهای خوب 

در کنار دوستای خوب  

هیــــئیــــی !!! 

کارشناسی ارشد هم تموم شد !!!  

 

+ اون بازیه بود تو کارشناسی 

امروز دوباره انجامش دادیم 

و من همچنان : باوقاره مودبه قابل احترامه و........... 

خداروشکر به قهقرا نرفتیم .تغییر نکنیم پیشکش !!!

 

++ در راستای اصرار دوستان امروز فرم همکاری با صدا و سیما را پر کردم 

قرار شده باهام تماس بگیرن

این روزها میخواهم تست صدا بدهم .شما چه طور ؟! 

 

+++ خدایا شاید یه طرفه داوری کردیم و خندیدیم ؛ please Forgive Us  

با تـــشـــکر !!!

گاهی یه خاطره !

کارون چو گیسوان پریشان دختری

بر شانه های لخت زمین تاب می خورد

خورشید رفته است و نفس های داغ شب

بر سینه های پر تپش آب می خورد

what were....you

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.