میان این برهوت، این منم؛ من مبهوت

خاطرات خانوم معلمی که منم...

میان این برهوت، این منم؛ من مبهوت

خاطرات خانوم معلمی که منم...

قراربود خدا بیشتر هوای این خانم معلم خسته را داشته باشه!!!!!


مملکت بی در و پیکر یعنی کشور من

ایران

که توی این دزد و پلیس بازی مسوولا

توی این پارتی و پارتی بازی استخدامی ها

توی این بلبشو و هرج و مرج


یه نفر مثه من .... اصن نه!!! خود خود من

با معدل 18 توی ارشد

با سابقه المپیاد و هزار کوفت فعالیت اینطوری

با داشتن رتبه قابل قبول بین هم دوره ای ها


کاسه چه کنم دستش بگیره

که امسال دکتری کجا قبول شم؟ اصن قبول میشم!!!!!!!!!!!!!!!!




+ نتیجه دکتری هم الان اعلام شد. قبول شدم اما از رتبه م راضی نیستم

نکنه ..........................................................................................


++ وحشتناک فشارعصبی نفسم را گرفته که چی میشه!


+++ شما این بازی را راه انداختید! من فقط خستم

من دختر بهارم !

این منم دختری که در آستانه ی ..

26 سالگی ایستاده


+ تولدم مبارک :)