میان این برهوت، این منم؛ من مبهوت

خاطرات خانوم معلمی که منم...

میان این برهوت، این منم؛ من مبهوت

خاطرات خانوم معلمی که منم...

اتوبوس حرکت کرد جا نمونی !

بعضی ها م کلن مثه من  

می دونن توی سایت نوشتن 6 خرداد جواب کنکور می یاد هااا 

اما انگار که قرار باشه خبر برد توی کدوم بلیط بخت آزمایی را بهشون بدن 

هی سایت را چک میکنند 

ساعت به ساعت 

هی همینطوری! الکی ! مدام ! 

مبادا نتایج اعلام بشه و جا بمانن!!!!! 

 

یعنی دو روزه خواب را به خودم حروم کرددم. 

12 شب سر زدم/6 صبح سرزدم/اصن ساعت که نه 

دیدین ادم چه طوری یادش می مانه گلاب به روتون بره ..... 

همانطوری ! باهمان پافشاری 

 

خلاصه که الان 6 صبحه 

الان نزدن دیگه 8 صبح که میزنن 

 

+ میگن یه بچه هه بوده هی دربرابر معلمش دعا میکرده : 

 خدایا قدرت نده وگرنه میزنم لهش میکنم 

(فک کنم البته تو همین مایه ها بود - بادخل و تصرف یا بی دخل و تصرف-

خلاصه اونای که تیز بودن فهمیدن منظورم را   

خــــــــــدایـــــــا قـــــدرتــــ نــــــده 

 وگــــــرنـــهــــ مــیـــــزنــــمـــــ لــــــهـــــشــــونـــــ مــــــیــــکـــنــــمــــــ